Friday, November 19, 2010

Handphone Baru

Assalammualaikum...
Dah lama rasanya tak update blog. Bukan buzy tapi rasa malas nak menulis. 

Kali ni entry aku berkisarkan handphone baru. Dah lama sebenarnya aku aim nak beli handphone baru. Sebelum handphone aku yang lama tu kena curi lagi.  So, dengan alasan handphone aku kena curilah aku beli handphone baru. Tu pun guna duit aku sendiri. Tercapai jugak hasrat nak beli baru walaupun dalam keadaan macam ni. Dulu handphone aku macam ni je. Aku rasa macam tak up to date pulak (tak bersyukur langsung kan).




tapi sekarang dah bertukar rupa setelah dua bulan aku menunggu. Tu pun hampir kering duit aku.




Tiba-tiba ada rasa menyesal pulak timbul dalam hati aku. Duit yang aku habiskan untuk beli handphone ni aku rasa macam-macam yang boleh aku beli. Nak jual balik pun ada. Tapi sayang pulak. Lepas ni aku kena la ikat perut aku sebelum dapat elaun hujung tahun ni pulak. Adehh...padan muka aku!

No comments:

Post a Comment