Thursday, June 23, 2011

Graduation Night

Wah...agak best la jugak malam graduan minggu lepas. Tema lain dari yang lain. Gorgeous as RED Pure as WHITE.  Gabungan yang sangat menawan. Memang bagus la bagi tema macam nie. Sebab senang nak cari baju. Hehe..Kalau tahun lepas tema RETRO, macam tak ada sambutan. Ye la, penat-penat aku cari baju last-last tak pakai pun. Buang duit je. Di harap tahun depan dapat la buat lagi tema macam ni.

Cantik tak..Red & White Theme
Malam tu kami duduk semeja. Asalnya kami berlima dapat meja hujung dan di tepi dinding. Aku memang tak puas hati. Bila aku nampak je meja kat tengah hall tu kosong, ada lima kerusi pulak tu, apa lagi terus aku mintak tukar kat meja tu. Tempat duduk aku sebelum tu memang tak nampak stage langsung. Apa yang aku nak tengok.  Dinding! Bila dah tukar meja baru la ada mood nak enjoy.

Menu yang di sediakan memang sedap.

Inilah antara menunya.

Ini lauk-lauknya. Dimakan dengan Nasi Beriani.

Tapi yang paling aku suka desert dia. Sedap sangat!

Sagu Gula Merah. 

Sambil kami menjamu selera, kami di hiburkan dengan beberapa persembahan dari ketiga-tiga KD. Macam-macam ada. Antaranya Teater musikal MAGIKA, Tarian Nirmala, Tarian Retro dan India Dance.

persembahan dari ketiga-tiga KD...
Sebelum balik tu ramai la yang bergambar sakan. Tak lupa la geng-geng aku. Macam-macam style ada. Tapi aku tak tunjuk la banyak-banyak kat sini.

Satu-satunya gambar Maggi Sudah Kembang.
Susah berbenor nak kumpul sekali untuk ambil gambar kenangan malam tu. Kak Shidah is our president busy dengan majlis. Adek dengan Aufa busy dengan show diorang. So, tinggal kami berlima je la. Apa-apa pun, mereka bertiga antara ajk yang telah menjayakan majlis pada malam itu dengan cemerlang. PERFECT!

Barisan Jelitawan pada malam itu..Perasannya aku..


Gadis Tulip

No comments:

Post a Comment