Sunday, June 26, 2011

Posting

Tetiba rasa rindu sangat kat geng-geng posting tahun 2 sem 1. Ahlinya terdiri daripada Cik Anna, Azilah, Nina, Teh, Fatin, Faiz, Pikah and Me. Masa mula-mula posting aku ingatkan kita semua tak satu kepala. Rupa-rupanya ngam. Semua jenis suka main-main. Bukan takat main-main. Menari sekali. Hehehe...
Menari Gebang. Hehe..lawaknya kalau ingat balik. 'Ayuh gebang..gebang..gebang..ayuh gebang..gebang..gebang..'. 




Selalu keluar rehat sama-sama. Buka pose pun sama-sama. Tangkap gambar sama-sama.  Buat kerja gila sama-sama. Semuanya sama-sama. Hahaha..Rindunya...

Praktik sama-sama..Tapi pikah tu praktik apa?

Tengok wayang sama-sama...

Eh..macam mana abie ada dlm nie? Hehe



Bila la lagi kita nak posting sekali lagi yerk? Rasa-rasanya ada tak kemungkinan kita satu group lagi? Mustahil-mustahil. Tinggal kenangan je la.


Gadis Tulip

1 comment:

  1. rindu gak kat membe2 kolej dlu.. nostalgia btul.. ;-(

    ReplyDelete