Saturday, June 25, 2011

Preparation for Holiday



Sekarang nie aku tengah countdown bila nak pergi bercuti ke oversea. Bestnya.. Tak sabar-sabar den. Apa yang aku nak bawak? Berapa helai baju? Perlu ke baju sejuk? Mafler perlu ke? Sarung tangan? Topi? Sunglasses?
Excitednya..Bukan senang nak pergi bercuti ke oversea. Dah la murah..
Sebenarnya aku nak ikut rombongan sekolah mak aku. Ke mana? Tunggu la blik dari oversea nanti aku cerita. Siap tunjuk gambar lagi. Percutian selama 3 hari 2 malam je. Jadi la dari duduk saja kat rumah. Dari hari selasa hingga khamis. Balik tu nak ke penang pulak. Ish..berjalan sungguh. Ke Penang pun nak pergi kenduri kat rumah paksu aku. Lepas tu terus balik KL.
Yang pastinya aku sangat-sangat excited. Bukan apa..nak shopping sakan kat situ. Hehehe..Biasa la baru masuk duit kan.


Gadis Tulip

No comments:

Post a Comment