Monday, February 7, 2011

2011

Selamat Tahun Baru..


Nie dah bulan February baru nak wish...
Lawak bonar...hahaha
tu la..malas sangat nak update entry nie..
kalah PM buzynya..

Walau apa pun..bahang kedatangan 2011 nie masih lagi terasa..
Ramai orang diluar sana mengatakan bahawa tahun 2010 nie terlalu cepat berlalu.
Ermm..betul juga. Daripada aku tahun 1, tiba-tiba dah masuk tahun 2.
Macam-macam yang telah aku lalui sepanjang aku menjadi student nurse.
Bukan tu saja, pelbagai ragam manusia aku temui sepanjang aku berhijrah ke Kuala Lumpur.
Jadi perantau di negara sendiri..hehehe

so, apa perancangan anda tahun nie...???



semoga tertunai anda punya impian..GOOG LUCK!

Apa pulak perancangan aku..?
Entah la..yang sebelum-sebelum nie pun tak tercapai.
Tapi tahun nie aku punya azam tersendiri.
I work harder for it..but we'll see it later whether i can achieve it or not.
Aku berharap sangat kali nie aku boleh capai impian aku nie.
Cayok-cayok wanie..^_^

No comments:

Post a Comment