Saturday, February 12, 2011

Menarik Hari Ini



Hari ini aku nak cerita tentang satu blog yang aku selalu follow. Aku mula follow dia dari sebelum aku ada blog ini lagi. Tak ingat bila tapi tahun lepas la. Dia punya entry memang best sangat-sangat. Banyak info yang berguna dan benda-benda yang kita tak tahu. Aku pun kalau boleh nak jadi macam dia. Kalau nak tahu siapa, lihat la sendiri. Solihin Zubir. Aku kenal dia melalui facebook. Dia ni orang kedah jugak macam aku.

Entry dia yang aku baca hari ini tentang Mat Luthfi. Mat Luthfi mempunyai video di Youtube. Best and so funny tengok watak yang dia lakonkan. Apa yang aku tahu dia nie pun orang kedah. Dari Sungai Petani. Sekarang tengah sambung belajar di Curtin University dan menetap di Perth, Australia. Cuba lihat video dia. Youtube.matluthfi90

Tapi sebelum ini Solihin Zubir juga pernah menulis entry tentang Anwar Hadi. Anwar Hadi juga mempunyai video di Youtube. Lawak dia kurang sikit dari Mat Luthfi. Tapi yang penting mesej dia. Anwar Hadi pun orang Kedah dari Alor Star. Bangga I. Berbakat sungguh anak kedah nie. Aku tak pasti sama ada sekarang masih di Malaysia ataupun tidak. Dia mengambil TESL di IPGM Pulau Pinang. Bakal melanjutkan pengajian di Sydney, Australia. Cuba lihat video ini. Youtube.anwarhadi

Masing-masing mempunyai mesej yang cuba disampaikan melalui video dan disebarkan melalui youtube. Begitu juga dengan Solihin Zubir. Info yang menarik dan berguna.

No comments:

Post a Comment